Liigu edasi põhisisu juurde
Tähtis teade!
Rinnapiimaga toitmine on parim lapse tervislikuks kasvamiseks ja arenemiseks. Ema hea toitumine aitab tagada rinnapiima piisava koguse ja kvaliteedi. Liigne pudelist toitmise kasutamine kas osaliselt või täielikult, või muude täiendavate toitude ja jookidega võib avaldada negatiivset mõju rinnaga toitmisele, mis võib olla pöördumatu. Konsulteerige oma arstiga ja ka arutage sotsiaal ja finantsmõju enne kui otsustate hakata kasutama rinnapiima asendajaid või kui teil on probleeme rinnaga toitmisel. Järgige hoolikalt rinnapiimaasendajate või ka muude täiendavate toitude ja jookide valmistamise ja säilitamise juhiseid, ebaõige või mittevajalik kasutamine võib olla tervist kahjustav.
What fruits should pregnant mums avoid

Milliseid puuvilju peaksid lapseootel naised vältima?

Rasedad kalduvad himustama puuvilju, mis on natuke magushapud. Selles ei ole midagi halba, kui ollakse teadlikud puuviljade omadustest ning neid valitakse hoolikalt. Näiteks peaksid lapseootel naised, kes on aneemilised, vähendama granaatõunade ning aprikooside tarbimist.

Teised puuviljad

Mõnedel teist võib olla ettekujutus, et puuviljad, mis kõik on rikkad erinevate toitainete poolest, ei põhjusta kaalutõusu. Võidakse isegi arvata, et suures koguses puuviljade söömine võiks anda lapsele tervisliku jume. Siiski, lisaks 90%-le veele sisaldavad puuviljad ka glükoosi, fruktoosi, sahharoosi ja vitamiine. Need suhkrud on kergesti seeditavad ja fruktoos ning glükoos muutuvad organismis triglütseriidideks, sellist sorti rasvaks, mis viib kergesti kaalutõusuni ning põhjustab kõrget kolesteroolitaset veres. Seega peaksid lapseootel naised sööma mitte enam kui 300 grammi puuvilju päevas.