Liigu edasi põhisisu juurde
Tähtis teade!
Rinnapiimaga toitmine on parim lapse tervislikuks kasvamiseks ja arenemiseks. Ema hea toitumine aitab tagada rinnapiima piisava koguse ja kvaliteedi. Liigne pudelist toitmise kasutamine kas osaliselt või täielikult, või muude täiendavate toitude ja jookidega võib avaldada negatiivset mõju rinnaga toitmisele, mis võib olla pöördumatu. Konsulteerige oma arstiga ja ka arutage sotsiaal ja finantsmõju enne kui otsustate hakata kasutama rinnapiima asendajaid või kui teil on probleeme rinnaga toitmisel. Järgige hoolikalt rinnapiimaasendajate või ka muude täiendavate toitude ja jookide valmistamise ja säilitamise juhiseid, ebaõige või mittevajalik kasutamine võib olla tervist kahjustav.
Should pregnant mothers watch TV

1. trimester - Näpunäited

Tähelepanu tervisele ja toitumisele:
Ööpäevas vähemalt kaheksa tundi und, suitsetamisest loobumine, toitumisharjumuste muutmine, toiduainete, mida võib süüa ja mida mitte väljaselgitamine. Raseduse varajane reaktsioon esineb 5-7 päeva jooksul. Kui kaob söögiisu tuleks proovida süüa sagedamini, aga väikeste portsjonitega. Tingimata peske enne söömist käsi, et vältida seedetrakti probleeme ja ära hoida ravimite tarvitamise vajaduse tekkimist.

Kontrollige ümbritseva keskkonna turvalisust:
Pöörake tähelepanu töökeskkonna ja kodus esineda võivatele potensiaalsetele ohtudele, nagu kas on liigselt asju, mille otsa on kerge komistada, vann, sile põrand, vaibad, millel on lihtne libiseda.

Kehalised harjutused:
Raseduse keskseks nähtuseks on kaalutõus ning muudatused harjutuskavas võivad kas vähendada või eemaldada täielikult jalgade väsimust ning vähendada raskustunnet alakõhus. Normaalseks sünnituseks valmistumisel on kõige tähtsam treenida liigesed ja lihaseid ning lõdvestada alaselja ja vaagnalihaseid.